среда, 8 июня 2016 г.

Майбутня професія - вчитель музики

  З дитинства я мріяла стати вчителем музики,економістом,бухгалтером,фармацевтом.Але коли я вступила у музичну школу і провчилася декілька років,я зрозуміла,що дійсно хочу стати вчителем музики,а саме навчати дітей грі на скрипці.Мені здається, що це найгуманніша в світі професія. Учитель несе людям не тільки знання, він несе ще доброту і правду. 
  Вчителі — дуже принципові люди. Вони повинні жити так, як вчать, відкрито і чесно, адже на них дивляться всі. Ми всі отримуємо «путівку в життя» від них, і неможливо відокремити спеціальність учителя від спеціальності вихователя.Мені здається, неможливо говорити неправду, коли на тебе дивляться дитячі очі. Від вчителя залежить дуже багато в майбутньому їх учнів. Вони своїм прикладом, своїми принципами, своїм життям показують, як жити.
  Але вчитель — це не тільки відповідальна, але й дуже нервова робота. Скільки терпіння і такту треба мати, щоб змусити юних непослух слухати себе, щоб у їх головах відклалося уявлення про музику !

Комментариев нет:

Отправить комментарий